Sabtu, November 04, 2006

Hadiah Buku

.




Dah lama sangat saya tidak terima buku sebagai hadiah. Seingat saya, kali terakhir saya dan adik terima hadiah buku semasa sekolah rendah, dari Mak dan Abah. Kali ini saya terima hadiah buku yang tersimpan kemas dalam sebuah kotak yang cantik. Terima kasih Suri atas ingatan. Suri hadiahkan saya buku Life of Pi karya pemenang Man Booker Prize 2002, Yann Martel dan buku Winning tulisan Jack Welch.




Kedua buku itu memang dalam senarai impian saya. Selalu saya pegang dan belek bila ke kedai buku, tetapi sering saya pulangkan balik ke rak. Saya tahu saya boleh beli bila-bila masa di kebanyakan kedai buku.

Hadiah kali sini sangat-sangat berharga dan akan dikenang lama. Terimakasih Suri Jiwa.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails