Isnin, Ogos 23, 2004

Adik Datang - SN A. Samad Said



NOVEL YANG MERAKAM HIDUP RESAH DAN SENGSARA DEKAD 40-AN
A. Samad Said
Judul: Adik Datang
ISBN: 983-41196-0-7
Penerbit: Wira Bukit
Cetakan pertama, 2003
26 Bab, 452 Halaman
Harga Pasaran: RM60.00
Harga Online: RM55.00


Akhirnya buku yang saya pesan dari esastera.com sampai melalui pos minggu lepas.

Saya telah memesan buku novel Sasterawan Negara A. Samad Said bertajuk Adik Datang. Novel ini adalah Edisi Koleksi Terhad yang berkulit keras dan tidak akan diulang cetak.

Gembira nya hati bila mendapat buku yang ditandatangani oleh Sasterawan Negara!

Saya belum mula baca lagi buku Adik Datang. Tak sabar untuk mula membaca, sangat menarik kerana berlatarbelakangkan kisah hidup tahun 40-an. Satu zaman yang penuh dengan berbagai ragam dan rencam kehidupan.

Saya juga telah membeli 5 buah buku antologi puisi yang telah tersiar di alam maya. Antaranya nukilan Dr Irwan, Anbakri dan lain-lain penulis di alam maya.


1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Saya sedang mencari harga buku Adik Datang untuk pemprosesan buku pinjaman, dan menjumpainya di blog encik. Terima kasih banyak-banyak :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails