Sabtu, Februari 19, 2005

19 Feb 05

.

Lega rasanya bila Bos balik awal minggu ini. Bolehlah tinggal-tingalkan tempat kerja tanpa rasa risau. Sebulan lebih dia pergi UK dan Eropah. Business dan leisure. Saya dapat souvenir tie-clip gambar London Bridge dari Bos. Ingat juga dia pada orang yang cover tugas dia.

Petang ni cadangnya nak ke Kuala Lumpur. Nak pergi berebut di MAS Travel Fair di Mines. Belum tentu nak beli pakej, tapi kalau ada pakej yang bagus apa salahnya. Lagipun rumah Abang hanya beberapa langkah dari tempat tu.

Hari Isnin ambil cuti. Nak pergi menjenguk rumah baru di Bandar Pinggiran Subang. Hati masih berbelah bagi. Nak disewakan atau dijual sahaja. Kalau nak disewakan, kenalah keluar belanja untuk memasang grill, lampu dan sebagainya. Itu belum lagi diambil kira kerenah penyewanya nanti. Kalau jual tak payah pening kepala.

Dah terlanjur ke Kuala Lumpur, boleh juga singgah di Pustaka Indonesia atau ke Kinokuniya atau ke Midvalley. Boleh juga pergi mencari tempat makan sedap seperti Nasi Lemak Rindu atau Ayam Nara. Dengar khabar gerainya terbakar tempoh hari. Tak tahulah ada lagi atau tidak. Hmmmm. Kalau Aida belanja makan kat Muara malam ni pun best juga...

Banyaknya cadangan tapi belum tentu dapat pergi semua... :)

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails