Isnin, April 20, 2009

Pesta Buku Antarabangsa KL 2009

.
Pesta Buku Antarabangsa KL 2009


Malam ini, saya tidur berselimutkan buku-buku baru...



Kesempatan ke Pesta Buku Antarabangsa KL saya gunakan untuk membeli buku buku berikut;

Gerai Al Ameen
1. Ketupat Cinta - Faisal Tehrani
2. Rawa - Isa Kamari
3. Memeluk Gerhana -Isa Kamari

Gerai Crescent
4. Saya Pun Melayu - Zaid Ibrahim ZI Publications

Gerai ITNM
5. Politik Baru Saifuddin Abdullah –ITNM
6. Jiwa Hamba Usman Awang – ITNM

Gerai Gerak Budaya
7. Harimau! Harimau! - Mochtar Lubis
8. Saya Ingin Lihat Semua Ini Berakhir - Esei dan Wawancara dengan
Pramoedya Ananta Toer - August Hans den Boef dan Kees Snoek
9. Syair Nasib Melayu – Tenas Effendy

Gerai Karangkraf
10. Revolusi Yang Ditangguhkan- Shahnon Ahmad

Gerai Nufair
11. Telaga Budi - Tuan Guru Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat
12. Bidadari Dari Timur - Tuan Sabariah Tuan Ishak
13. Kemilau Peribadi Nik Abdul Aziz Nik Mat - Anbakri Haron & Shukor Haron

Setakat hari ini, saya sudah selesai baca no 4 dan 9. Sedang baca no 2 dan rasanya hujung minggu ini boleh selesai 12 dan 13.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails