Khamis, Mei 17, 2007

Iklan Khidmat Masyarakat

Saya diminta untuk tolong sebarkan iklan ini oleh sahabat saya Sdr Ilhami,


PROGRAM MENGGILAP PERMATA (MP)

SEMPENA CUTI SEKOLAH

27 - 29 MEI 2007

DI MTI DERANG, KEDAH

(Daftar MAIK 1/85 - diasaskan oleh Al-Marhum Syeikh Niamat Yusoff pada 1981)


Manfaatkan cuti sekolah Anak-anak kita. Mereka adalah Permata yang Wajib digilap.

Terbuka untuk pelajar putra dan putri berusia 10 - 15 tahun.

Tumpuan utama:

a- Praktikal solat,

b- Bacaan Al-Quran,

c- Asas Tulisan Jawi dan

d- Motivasi Islami.


Sila hubungi Sekretariat MP di talian 04-7141620, HP- 019-4754768 (Ustaz Zaky 24 jam)

website atau emel: ppmmtid@gmail.com

Terima kasih.

Yang berharap,

t. t.

Ilhami Hisham

Pengarah PPM / MP


--------------------------------------------------------------------------------------

Saya juga diminta menyiarkan ini oleh Mxypltk







Kata beliau,


Saya cuma berikhtiar nak tolong kawan sama sekolah dulu.
Anak perempuannya menghidapi kanser hati.
Saya mohon jika tuan/puan dapat meletakkan link atau entri dalam laman blog tuan/puan.

Berikut ialah e-mail daripada saudara Nazrol Hafiz Nazlan.
Sdr. Nazrol juga membangunkan laman web: http://www.qistina.org
Tuan/puan boleh ke sana untuk rujukan.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails