Isnin, Oktober 15, 2007

Selamat Jalan...Joe Labi

.
Mohd Faizal Kamarudin (JOE LABI)
4 Oct 1973 - 15 Oct 2007

Terkejut dan terkedu bila saya baca komen Azran Ahmad, Produser siri Mencari Cinta di blog ini. Begitu juga komen Sarah.



Joe Labi atau nama sebenarnya Mohd Faizal Kamarudin telah meninggal dunia dalam satu kemalangan jalanraya di Sg Lui pada hari raya ketiga. Jenazah beliau telah dibawa pulang ke Temerloh dan dikebumikan pada 3:15pm 16 Oktober, 2007.

Saya ada tulis tentang Joe Labi di sini. Semenjak itu kami jadi rakan karib di ruang sembang Yahoo Messenger dan Yahoo 360. Joe Labi sering bercerita tentang minat dan cita-cita beliau untuk berjaya dalam bidang penyediaan makanan. Ada juga beliau bercerita tentang rakan-rakan beliau di program Mencari Cinta. Semuanya yang baik-baik.

Joe Labi juga sanggup meninggalkan kerjaya di Lembah Kelang dan pulang ke kampung di Temerloh agar boleh duduk berdekatan dengan orang tua. Joe memulakan Pucuk Rebung Food Service di Temerloh.

Moga Allah menempatkan arwah dalam golongan yang diberi Rahmat.
Dari Dia kita datang, kepada Dia kita pergi. Al-Fatihah

1 ulasan:

Unknown berkata...

moga2 Cik sentiasa berada di tempat yg indah dan aman. Amin. Jannah rindu Cik :'( But i believe Allah will put him in Heaven one day because he is a good person....no need to see it cuz i already know it.

P.S. please call him his islamic name not his nickname. he shouldnt be called joe :( call him allahyarham faisal please.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails