Jumaat, November 12, 2004

Selamat Hari Raya Aidil Fitri

.


Ucapan di atas saya tujukan kepada semua rakan dan taulan yang sudi berkunjung ke blog ini.

Sesungguhnya, jangka masa beberapa bulan ini telah memperkenalkan saya dengan ramai rakan yang selayaknya saya panggil sahabat. Andalah sahabat saya, kerana hanya sahabat yang sudi berulang ziarah ke rumah sahabatnya yang lain. Tak jemu bertandang walaupun adakalanya hidangan tuan rumah tidak menepati selera dan sering juga teguran tidak bersapa. Terima kasih kepada semua yang sudi bertandang, sudi memberi teguran, pandangan dan panduan.

Menjelang Syawal yang mulia ini izinkan saya memohon maaf andai ada tingkah dan kata yang mengguris hati, andai ada tulisan dan pandangan saya yang menyentuh jiwa dan menggugah rasa. Niat di hati ingin menghulurkan tangan memohon kemaafan, namun apakan daya tak terjangkau tangan ini ke alam maya.

Saya doakan semoga amal kita sepanjang Ramadan ini diterima Allah dan semoga kita akan berjumpa semula dengan Ramadan yang akan datang.

Selamat berhari raya bersama keluarga, selamat bercuti, selamat pulang dan selamat kembali dan berhati-hati di jalanraya.

Kita berjumpa lagi di alam maya.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails