Sabtu, April 05, 2008

Pesta Buku Antarabangsa KL 2008

.foto papan iklan berhampiran Plaza Low Yatt


Pesta Buku Antarabangsa KL datang lagi. Bagi peminat buku, ini adalah acara yang ditunggu-tunggu saban tahun.

Walaupun mutu buku-buku yang dipamrkan masih belum memenuhi kehendak peminat buku, ianya tetap jadi tumpuan untuk para peminat buku mendapatkan buku-buku terbaru di pasaran juga peluang bertemu penulis dan mendapatkan buku dengan harga yang murah.


Saya dan SuriJiwa akan ke Pesta Buku hari Sabtu ini, 5hb April, 2008, bersama puteri kami Ayshah Nur Jiwa yang pertama kali mengikut ke Pesta Buku.

Buku yang saya cari dan minati selalunya tidak ada di Pesta Buku Antarabangsa KL. Namun itu tidak menjadi sebab untuk tidak hadir. Saya datang bukan semata-mata mahu mencari buku, tetapi mahu bersama-sama dalam suasana yang penuh dengan buku dan peminat buku. Sama-sama merasa keseronokan melihat gelagat dan telatah peminat buku dan mereka yang cintakan buku. Mahu berkongsi nikmat berada bersama-sama para pencinta buku di tengah-tengah himpunan ribuan buku dan menghirup udara berbau aroma kertas-kertas dari buku-buku baru yang dipamerkan.

Berada di tengah-tengah timbunan buku akan memberi semangat baru buat peminat buku seperti saya. Andai dapat bertemu pula peminat buku yang lain, itu sudah bonus.

Jika anda ke sana Sabtu ini, boleh kita berjumpa dan berkongsi cerita buku yang dibeli!


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails